Mrv_gn Merhaba arkadaşlar geceleri aşırı acıkıyorum sizde acikiyorsaniz tok tutucak neler yiyorsunuz? 13haftalik gebeyim.
kahvesever__ Mrv_gn biraz önce Mısır yedim 😂 valla tok tutan yogurt ceviz ekmek bunlar tok tuyuyor ama yinede bir müdeten sonra acıkıyor insan
2bebekannesi_ Mrv_gn ben de keşke geceleri olsa sadece gündüz kalktigim andan itibaren akşama kadar ne bulursam yiyorum. Kız insan üç satte bı acikirmi 🤣
2bebekannesi_ kahvesever__ misirmi kız canım cektiiggg aynı dert bendede var şu an acım yemek yemeye useniyom 🤣 rica etsem yemek isimlerini söylemeyin. Biraz boş bugazim🤣
Mhrbnasel Mrv_gn 11 hafta 6 günlükken 100 de 80 kız dedi ama değişebilir de demişti henuz net değil sana söyledimi bişi
Mrv_gn Mhrbnasel yok ya tahmin bile etmedi sordum daha kucuk dedi belli olmaz dedi simdi sen bida gitmedinmi 12,13 hafyalikken falan
Denizyildizi1 Mrv_gn Gece uykumdan uyanıp mutfağa koştuğumu bilirim😂😂Ne yaparsan yap yine acıkıyosun ben care bulamadım daha😂😂