Brlgry valla bendeki astım alerjik drda bilmiyo belki bilmiyorum çok gezdim doktor doktor artık kabullendim astım alerjik dr diyo film iyi daralma yok soluma iyi kanda oksijen iyi ama gel gelelim grip olduğum zaman tıkanıyorm ilk hamile kaldım üç aylık tım onda acillerde gezdim hep oksijen oranı yüksek çıkıyo ama ben nefes alamıyodum hırıltısı sürdü bir ay altı aylık oldum yine grip oldum onda çok tıkanmadım ama öksürük felan vardı sonradan onunda hırıltısı bir ay geçmedi şimdi gene astıma çevirirse son ayıma girdim doğumu çok etkiler diye korkuyorum 😞