Korkmayın ama o haftalarin hayalini kuranlar var . Mesela ben 🙋🏻♀️ . Haftanız gayet güzel ilerlemis masallah. Doktorum 30u görelim sonra korkma dedi 27 olduk bugün . İnanın 33 34 u görsem yeter diyorum . Serklajdan beri sıkı takip ediliyorum bende. Eşimin garibim 1 izin günü var haftada her seferinde hastanedeyiz. Birde şeker çıktı endokrin, diyetisyen, kadın doğum arasi mekik dokuyorum. Ama biliyorum ki yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik , az daha sabır🌸