Hokku eger durumunuz el veriyorsa kesinlikle özel tercih edin derim, devletteki doktorlar cok iyi, fakat calisma sartlari nedeniyle ilgilenemiyorlar maalesef, ben özel klinigi olan bir doktor tercih ettim mesela, Koru hastanesinde dogum yapacagim nasil olursa, bu covid doneminde hastane ortamina da girmis olmuyorum klinik oldugu icin, sınırsız muayene hakkim var, bir sorun oldugunda ya da aklima takilan bir sey direk doktoruma whatsapp uzerinden ulasabiliyorum asla cevapsiz birakmiyor, randevu gunumden once bir sorun hissedersem hemen cagiriyor kontrol etmek icin randevusuz da olsa aradan alip bakip beni rahatlatiyor, devlette bu konforu yakalamak mumkum degil ne yazik ki.. Gonul ister ben de oraya verecegim parayla cocuguma yatirim yapayim bi eksigini alayim ama hamilelik de cok onemli bir donem bence bebeklerin tum yasantisini etkileyen bir donem hatta bana kalirsa, o yuzden hic devlete gitmeyi dusunmedim. Ben calismiyorum mesela esim calisiyor yalnizca hani paramiz cok mu hayir, ama baska seylerden kisip buraya verdik ve icimiz cok rahat..