Ebucc_ Selam kızlar 4 haftalık hamileyim eşimle kan uyuşmazlığımız var. Perşembe günü kese görmeye gittik gördük çok şükür herşey yolunda 🤲🏻 Ama doktoruma kan uyuşmazlığımızın olduğunu söylemeyi unuttım. İğnesi ne zman yapılıyo? Yaşayan var mı bu sorunu
kzbny0lc Ebucc_ Kan gruplariniz nasil? Bazen yanlis bilenler de olabiliyor ona gore ben size zamanini da soyleyeyim biz de var çünkü 😇😊
Burcuyldz35 Ebucc_ ben yaşamadım canım ama 28. Hafta gibi vuruluyor diye biliyorum . Geçen doktora gittiğimde sormuştu var mı diye
rkyycbnn Ebucc_ bizde de var 7 haftalıkken kontrole gittim kan uyusmazlıgı için tahlil yaptılar daha sonuç cıkmadı cıkarsa ona göre igne yapılacak normal de 24 ya da 28. Haftada yapılıyor
Ebucc_ Burcuyldz35 bana neden sormadı ki ya özele gittim bide hadi benim ilk gebeliğim heyecandan zaten leyla idim herşeyi unuttım 😂
kzbny0lc Ebucc_ Bizim de öyle aynisi😇 28.haftada ignemi vuruldum canim bir de doğumdan sonra yapılacakmış. Herhangi bir sorun teskil etmiyor size kan gruplarinizi sormasi lazimdi ama unuttu heralde siz mutlaka hatırlatın 😊
Ebucc_ kzbny0lc ya randevusuz gittim son hastası bendim saat 4 dü doktor da haklı pert olmuştı😂😂 ay içim rahatladı allah razı olsun öyle kötü şeyler okudum ki kalp atışı için gittiğimde mutlaka söyleyecem sorularımı notlarıma yazdım 😂🤲🏻💓
rkyycbnn kzbny0lc öyle ama ben 25 haftalıkken düşük yapmiştim ilk hamileligimdi bilmiyorduk kan uyusmazlıgı var mi diyr
seon90 Ebucc_ benmle eşim arasındada kan uyuşmazlığı var ilk hamileliğimdendüşüknriski yaşadım kanamalı ama doğumdan sonra yapıldı iğne bana.
Mhrbnasel Ebucc_ Ben yaşadım ilk gebeliğim idi su an yapılacak bişi yok zaten ama diğer randevunda söyle not alsın yinede 6-7 aylıkken mi hatırlamıyorum testini yapmıştı bebek kanımı tasıdıgı için iğneye gerek kalmamıştı bu şimdi 2. Gebeliğim doktor hani kanaman olursa gel iğne yapıcam demişti
Cnnt3 Bizde de var . 24. Haftada tahlil yapıldı 28. Haftada iğne vuruldu . Doğumdan sonra da vurulacak diye biliyorum . Özelde pahalı oluyor ben devlette vurdurdum ucretsiz
hunilimom Ebucc_ 28. Hafta da yapılıyor incesinde kan tahlili var onu yaptırıyorsun canım ona göre eger kanama vs olursa gittiğin doktora direk söyle onun da iğnesini vururlar
Ebucc_ hunilimom taöam canım Allah razı olsun 2 hafta sonra kalp atışı için girecez nasipse o zaman dicem🥰