Kamile-ozata yok normal ultrasonda gördük, doktorum istersen vajinal ultrason yapabiliriz ama çoğu kişi istemiyo dedi bende istemedim zaten. Çok çok minik oluyo 4 haftalık süreçlerde kese bana göremeyebiliriz demişti doktorum zaten ama şansa hemen gördük. Hayırlı olsun size inşallah güzel geçer hamilelik süreciniz hayırlısıyla kucağınıza alırsınız🙏🏻