Kahrnz 5 Haftalık hamıleyım bebek kesede gozukmedı alt muayenede gözüktü 3000 btc bunun rıski varmıdır doktor ıkı hafta sonra gelın kalp atışına bakıcaz dendı çok endıselıyım
Pnaar34 Kahrnz 5+1 de vajinal ultrason ile keseyi, 6+1de yine vajinal ultrason ile bebegi ve kalp atisini görüp duymustuk. 30. Haftama geldim cok sükür vajinal ultrasondan sonra hicbir problem yasamadım cok sükür zararlı degil cünkü
Miniko23 Ben de bugün itibariyle 5+1 deyim iki gün önce doktor keseyi gördü iki hafta sonra kalp atıslarını dinlemek için gidicem inşallah endişe etme 6.haftadan sonra görürsün bebeği inşallah
Bisusbi Merhabaaa 5 haftalık hamileyim ve aynı jinekolojik muayene ile kese görüldü. Bende iki hafta sonra kalp atışı duyacağım. Her şey yolunda merak etme 🌸