karamel33 stres yapma gecen yıl kalp atışı yok diye bebeğimi aldılar. Sigorta yaptırdım tam hamilelik planladım korona oldum regl düzenim bozuldu hamile kalamadım. Hamile olduğumu öğrendiğim gün abim kalp krizi geçirdi anjio oldu akşamına korona oldugumuzu öğrendik eşimle. 2 haftadır evde yatıyorum düşük riskim varmış :) stres yapma herşey düzelir ALLAHIN izni ile. Ben stresi unuttum yatarak nasıl keyifli vakit geçirilir onu düşünüyorum🙃
O ilaçları bende kıllanıyorum gözle görülen kanamam yok şimdilik doktor kontrolunu bekliyorum ama stres yapma o çok önemli