Azime_eee Arkadaşlar kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz benim 8. Haftam gelişimi güzel dedi doktor ama kalp atışını duyamadık🌸
Meri3220 Azime_eee doktorunuz kalp atışını duymadığını söyleyip gelişiminin güzel olduğunu mu söylüyor size bence doktorunuzu değiştirin başka bir doktora daha gidin
Papiiii Azime_eee ben 7 haftamda duydum cok sukur su an 8+4üm umarim duyarsin en kısa zamanda ama şöyle söylim 9cu haftanda duymazsan hala güzel derse doktorunu degistir o zaman canım.İnsAllah buna gerek kalmaz