Betbetbet Ataşehir avicenna hastanesinde dogum yapan var mı? Memnun kaldınız mı ve doktorunuz kimdi? 🌸🌸
Tuttifrutti Betbetbet doğum yapmadım ama kontrole gittim Mustafa bey diye bir doktor var mükemmmellllll bir doktor çok seversiniz kesinlikle
Betbetbet Tuttifrutti bende kontrollere Tülin hanıma gidiyorum dogum yapan varsa bilgi almak istedim 😇
Betbetbet Yagmurkilim evet Nuran hanımda iyi bir doktor, arkadaşımın dogumunu gerçekleştirdi cok memnunnn kaldıı