Bsra-tasan06 sema_altas55 alabilirsin canım ben almıştım 70 tl gibi bi fiyatı vardı galiba tam hatırlamıyorum
ToT sema_altas55 Reçetesiz alabilirsiniz ama 68₺ yanılmıyorsam ödemeniz gereken tutar. Doktor hastalık tanısı olarak gebelik girmediği müddetçe yani sadece bulantı olarak yazarsa da ödemiyor sgk. Yalnızca gebelikte ödüyor.
Suada2022 sema_altas55 Ben 7 aya gırıcem hala prılam alıyorum evet verıyorlar 70 TL alıyordum sımdı 90 TL gunde 2 adet ıcıyorum.
iremcim Valla veriyolar ama kutusu 85 TL olmuş galiba cok pahalılaşmış. Ben saglık ocağına yazdırıyorum 3 kutu 45 TL mi ne tutuyor en fazla öyle daha mantıklı
iremcim Reçetesiz olunca yetişilmiyor bunun demir hapı var d vitamini var hasta olursan c si var birsürü masraf oluyo sadece ilaç parası
Serrenn Bende de var açılmamış hiç kullanmadım gebeliğin başında vermişti. Gerçekten ihtiyacı olana yollayabilirim