Rahime_47 Yasayan varmi. Sadece iki bölümde su gözüküyordu. Pazartesi sezeryan karari alindi ama pazartesiye kadar cok korkuyorum bişey olursa diye. Bebegin hareketleri azaldi çünkü . Basına gelen varmı
Gulak Rahime_47 azaldiysa gidin acile hic beklemeyin bile bu kdar emek bosa gitmesin sirf doktor oyle dedi diye her trulu ameliyat olacaksiniz erken alin bari bi iki gun
Tuba-84 Rahime_47 sakın bekleme hemen git acile haftan normal zaten bebeğini tehlikeye atma her dr güven olmuyor neler okuyoruz burada