AyseMehmett İyi geceler kızlar, geçen akşam bi postta yüksek kiloda spinal anestezi uyuşturmadığı hakkında bir şeyler okumuştum acaba doğru mu yüksek kiloda spinal olan var mı yada bu konuda bilgisi olan? (yüksek kilodan kastım 100 ve üzeri)
babygeldi Ben de okudum öyle 1-2 yorum ama sanırım bünyeyle alakalı hiç sorun yaşamayanda varmış doktorla konuşmak gerek sanırım
AyseMehmett babygeldi evet doktora da sormuyorum anestezi doktoru bilir dicek büyük ihtimalle ama üzüldüm ya umarım yanlış bilgidir
pelin47 AyseMehmett yüksek kiloda spiral anestezinin uygulanması zorlaşıyor ödem ve kilodan bel omurlarını hissedip doğru aralıktan iğneyi yapmakta zorlandıkları için öyle bişey olursa uyuşma olmazsa genel anesteziye döner zaten yani spinal yaptıktan sonra olmuyor diye bişey olacağını sanmıyorum