Canım malesef ki adet ve gebelik belirtileri birbirine çok benziyor. Yakın arkadaşım aynı şekilde bel ağrısı bütün belirtileri yaşadı ben de hamile olduğunu düşünüyordum ama bugün adet olmuş 😔 yani demem o ki kendini şuanlık ümitlendirme adetin geçerse inşallah o zaman ümitlenirsin. Gebeliğin ilk belirtisi bence adet gecikmesi. Umarım gönlünce olur 🌸