Kızlar bana birisi hediye olarak puset alacağını söyledi bende olur neden olmasın dedim ihtiyaç sonuçta. Ama ilk hastane çıkışında yenidoğan da pusete yatırabilir miyim? İnternetten baktım olumsuz birşey görmedim. Size de sormak istiyorum hastaneden çıkarken doğumdan 1 gün sonra bebeği pusete nasıl koyarız sağlıklı olur mu ne yapmam gerekiyor? Ya da ilk hastane çıkışında bebeği ne ile taşıyabiliriz 😄