elifeari Zlh ben ilk gebeligimde gittim. Hiç sorun yok demişti ama üç gün sonra kalbi durdu ve kürtaj oldum. İki sene sonra yeniden hamileyim. Adana da Cüneyt Evruke ye gidiyorum. Kontrollerimi perinatolog ile sürdürüyorum.28 haftalık gebeyim.
elifeari Zlh Evet Ziyapaşa da canım. Yeri çok kolay. Ben Tarsus’tan oraya gidiyorum. Kadın doğum da da uzman bir doktor takibindeyim ama onun bile gözden kaçırdığını bir bakışta anlıyor. Ben memnunum. Önemli olan bilgisi benim için. Ki titiz biri incelemede.
Zlh elifeari Aaa ben de Tarsustayım normalde Medical’de Ahmet Melih Akkuş’a gidiyorum ikili tarama ve ayrıntılı ultrasonda perinatologa da gideyim dedim
elifeari Zlh Benim başka rahatsızlıklarım da olunca benim kontrollerinm Cüneyt hoca ile oluyor canım. Rabbim sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin.