Pcoslubiranne ilkimmm hizli ölcum yapmasi onemli.temassizlar yanlis olculer zaten.Dünya para vermeye gerek yok.Braunun 130 liralik ates olcerini aldim ben trendyoldan.
minikkminik Bence temassız ateşölçer en kullanışlısı çünkü bebekler kuşağına ya da koltukaltına ateş ölçer koyunca durmuyorlar ,huzursuz oluyorlar en azından bizim çevredekiler öyle ☺️
ilkimmm minikkminik şuan için biraz fazla pahalı geliyor, o yüzden koltuk altından en iyi ölçeni almak istiyorum ☺️
minikkminik ilkimmm haklısınız tabi ben fikrimi söylemek istedim belki bu açıdan bakıp birilerine mantıklı gelir diye😊