1Nermin Evet anne adayları 37+2 şuan ve çok korku başladı bende napcamı bilmiyorm normal doğum istiyorm bişey olur aman yapamassam korkusu bilmiyorm çok korkuyorum 🥺🥺
Melisayaren 1Nermin aynen bende 35 haftalığım bi huzursuzluk bi korku çantamı bile bugün zor hazırladım 😌
Denizvegokyuzu 1Nermin 32.haftaya giricem bende bile korku başladı. Zaten hastanelerden çok korkan birisiyim nasıl doğum olucak hiç bilmiyorum hep korku endişe içimde..😔 Rabbim sağlıklı doğumlar nasip etsin tüm hamilelere 🤲🏻
Haticehatice Aynı gün ve haftadayız ben normal doğum istiyorum ama hâlâ dönmedi benim bebek çok korkuyorum sezeryan olmaktan. Normal doğumdan hiç korkma benim ilk ikisi normal
Denizvegokyuzu 1Nermin çoğu gebe benzer durumu yaşıyor ister istemez. Bebişlerimizi kucağımıza alıp kokusunu duyduğumuzda herşey geçmiş bitmiş olucak onu düşünerek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum 😇