Hanimlar merhaba bebegime 6 bucuk haftalik hamileyim dun aksam kalp sesi duymak icin doktora gittik. Fakat doktor sesi duyurtmadi bize. Sadece ekrandan baktik kalbinin atisina. Ustelik azar yedik. Kalp sesi duymak 10 12 haftaya kadar tehlikeliymis bebegin kalbi isiniyormus duyabilmek icin. Bunu bebegime nasil yaparmisim. Ben bunu ilk kez duydum. Sizin bilginiz var mi? Bilgilendirin