Mevludedamgaci canım 34+4’teyim bende de bu kaşıntı problemi var. Geçen hafta doktorum kan tahlili istedi, alt ast karaciğer değerlerine bilirubine, alp değerine baktı testte. Benim alp yüksek çıktı. Gebelik kolestazından şüphelendi doktorum, bir hafta sonra tekrar test yapacağız ona göre bir yol çizeceğiz dedi. Bu süreçte istersen safta taşı falan var mı diye dahiliyeye git falan dedi ama ablamda da vardı gebelik kolestazı aynı şeyleri yaşıyorum safra taşı falan değil eminim. Eğer kolestaz tanısı kesinleşirse ilaç verecekmiş doktorum ayrıca kolestazlı gebelerde planlı sezaryen yapıyoruz, 37. Haftayı geçince bebeği alıyoruz riskli bir durum falan dedi. Anne karnında bebek strese giriyormuş kendi kalp atışlarını yavaşlatıyormuş. Sıkı takibe alacak beni, iki ğç günde bir nst’ye bağlayacağım dedi. Salı günü kesinleşecek kolestaz olup olmadığı , takip edilmesi gereken bir durum maalesef