Kızlar ben 25+5 hamileyim.Çalışıyorum aynı zamanda masa başı işim.Ama oturduğum zaman çatı ağrım oluyor.Nasıl tarif etsem rahmin tam üstü.Adım atamıyorum hatta.Evde ayaklarımı uzatıp oturduğumda da aynı.Ayakta olduğum zaman ağrım yok Yani oturduğuma göre nispeten yok.Var mıdır biz çözümü ben bulamadım.Hamilelik boyunca ayakta mı bekleyeceğim yahu 😀oturmaktan korkar oldum artık.ayağa kalktığımda 2 büklüm oluyorum.