Covidken çok şiddetli öksürüğüm oldu günlerce. Sıcak şeyler tüketin, boğazınızı yumuşatsın. Zencefil iyi gelmişti bana. Sıcak suyun içinde bir çay kaşığı toz zencefil, bal, limon sıkıp içiyordum. Ballı süt, nane limon içiyordum. Bir de prospan isimli bitkisel öksürük şurubu içiyordum. Çok şükür öksürükten bebeğim zarar görmedi, bir hafta kadar çok kötüydüm.