Bende arada sırada kullanırım hamile kalmadan önce kullanıyordum benimki Corona sonrasi kalma öksürüktu nefes darlığı oluyordu öksürük krizi son çare onu yazdı doktor şimdide bebekten dolayı arada nefes darlığı olduğu zaman iki fis sıkıyorum toplasam 5 6 defa kullanmışimdir hamilelikte