Cansuada24 Bttlll bende ilk doğum yapıcam ama hastane önlük veriyor doguma kadar onunla duruyosun dogumdan cıkınca pijama takımlarını giyiyosun arkadaslarım öyle yapmıştı
Shzdgn Bttlll hastene önlük veriyor doğum bittikten sonra kendi aldığın pijamani giyiyorsun o kadar her 2 normal doğum yaptım ben