igsekrbc_14 Adet tarihimden hesaplandığımda 7 haftalık çıkan hamileliğim karıdan yapılan ultrasonda 4+5 çıktı ve kesem göründü böyle olup sağlıklı ilerleyen var mı
Nazlierdemir igsekrbc_14 ben. Geç döllenme olabilir demişti ilk gittiğim doktor şimdi normalde 32 haftaligim ama ultrasona göre 30+5 geriden geliyor bı hafta onun içinde normal diyorlar
Sevgi0147 igsekrbc_14 canim ileri zamanlarda bebeğin gününe gelir merak etme benimkide oyleydi şimdi günüyle uyumlu
Mooomyyy igsekrbc_14 Büyük ihtimal geç döllenme canım doktora gittiğim de benim de adetten hesapladı bebek yanılmıyorsam tam hatırlamıyorum 5 haftalık falan çıktı meğer 3 haftalıkmış kesem görünmüştü bebek bile görünmedi sonra geç döllenme demişti doktor.