BayBaby bebek ilk doğduğunda o içindeki siyah kakayı attığı için bebek bezi çok çok iyi olsa bile hem sürekli değiştiriyorsun, hemde kaka her türlü çocuğun tenine tamamen yapışıyor. Dolayısı ile aslında ilk 1 paketi biraz kötüsünden alıyorlar diye bilmiyorum. Bende öyle yaptım, henüz doğum yapmadım ama ablamların doğumundan yakından biliyorum. Sleppynin 1. Numaralı bezi en küçük 1 numara diye duydum göbek oyuntusu falan da güzel olduğu için ilk doğduğunda daha rahat kullanılır gibi. Sonrası için prima premium care aldım ama dediğiniz gibi fiyatlar çok yüksek olduğu için şimdiden 3-5 paket stok yaptım e bebek indirimlerinde, sonrası kısmet 🤭