nevarneyokk Bebeğim 50 günlük ve 3-6 ay zıbınlarını giyiyor yenidoğanı geçtim 0-3 bile boydan olmuyor şuan ayaklarını kese kese giydiriyorum . Boşu boşuna kıyafet doldurmayın kızlar çok hızlı büyüyorlarmış gerçekten 🥲🥲🥲
Esraliiii nevarneyokk 0 3 hiç almadım yazık kalıyor kenarda büyük almak lazım buyuyir çocuk ona rağmen koca hurç ayırdım bu Ajdar minik miydi bu kız diyorum
Imasleeper nevarneyokk kızıma 5 takım aldım yenidoğan 1-2 hafta idare eder diye. O yeterli mi canım sence
Elifgoktug1 nevarneyokk ayaklı tulum almak ayaklı don almak iyi olmuyor ilk çocukta banada acı tecrübe oldu bu durum😁😁 10 gün giymedi oğlum 03 leri🙈
Imasleeper nevarneyokk yaaaa 🥲 ne bilim ilk bebek ya hevesle onuda alim bunu da alim diye diye aldım valla
Elifgoktug1 nevarneyokk ahah mantıklı yapmışsın valla ben kiyamadim kesmeye büyüklerini aldık 🙈 çoğu 03 leri giyemedi sipa🙈
Bebiscann nevarneyokk ben hep 3, 6 ay aldım söylesekde kimse dinlemiyordu ki kuzum, yok yok ondanda lazım diyorlar, tamam alınır ama en fazla 5 tane alınır belki ama sonra olmuyor hiç
Polenpolen52 nevarneyokk ayyy , bende baktım bugun sınırlendım hep buyuk buyuk aldırmıslar dıye mıllete soylendım, cocugumun dolabında yenıdogan yok dıyıp birsuru takım aldım , 🤣
SahraKubra nevarneyokk ben o yüzden sadece bir iki bir şey aldım doğunca boyuna posuna göre sipariş veririm diye 😂😂😂 Mobil uygulamadan herşeyi hallediyon zaten 😂😂😂😂
Durunbigeldim nevarneyokk ayaklı tulum pişmanlıktırrr.. hiç giydirmediklerim bile var. Olanıda en fazla 2 3 kez giydirdim sanırım.
Nilufar_1996 nevarneyokk 0-3 olandan 3 takim ve 4 tane tulum var bende sadece diğerleri 3 6 9 aylık 2 yaşa kadar gidiyor.