babymoomss evet çok erken canım Gebelik oluşmaya başladıktan 10-15 gün sonra idrar geçiyor hormon ve vücutta belirti oluşturmasıda aşağı yukarı bu zamanlardan sonra oluyor. Sırt ağrısı zaten gebeliğin 2.trimester sonra görülüyor.Bu arada sırt ağrısı ben covid olduğumda ilk belirtimdi. Onada dikkat et derim. Eğer şüphen varsa ama erken gebelik testlerinden alabilirsin.