ebr valla ilk ay zordu kucaktan düşmüyordu , sadece yüz üstü karnımın üstünde uyuyordu gece boyunca kımıldamıyordum ya uyanmasın diye her yerim uyuşuyordu resmen )) ilk aydan sonra işte düzenli kimyonu kaynatıp vermeye başladım rezeneden daha iyi geldi , mışıl mışıl uyuyordu gece gündüz ama biz joie elektrikli salıncak almıştık çünkü kucağa ve sallanmaya alışmıştı orda uyuyordu , gaz sancısı da artık baya azaldı ara ara oluyor nadir 3,4 günde bir o da böyle bir iki saat sürüyor ondan sonra uyuyakalıyor , sen sarıyor musun bebeği? Kundaklıyor musun o da iyi geliyor , sakinleştiriyor bazen