Rumeysa_Taylann52 Adeka bende düşükten sonra hemen hamile kaldım cok şükür adet takvimini takip et yumurtlama zamanını ben öyle yaptım şimdi ise 10+2 haftalığız Rabbim sana da nasip eder inşallah🤲🏻🌸
Elif_avc_ Adeka Benim ıkı duşugum oldu ılkinde doktor herhangı bişe dememıştı kotun yada korunma gıbısınden ama 2. kürtaj. Oldum 3 ay boyunca korundum. Ve ilk ayımda. İlişki olmayacak demişti 6.ayımda. Gebe kaldım. Rahım kendimi toplamış demıştı doktor bazılarında geminde kalınabılıyor ama Rabbim gönlünüze göre versin 🙏
Adeka rachelgreen peki doktor korunun demedi mi acaba yada test falan istemedi mi bizden istedi ve korunun dedi ilk regl döneminde kadar ama olanda bir çok kişi var çok kararsız kaldım 😔 çok sevindim bu arada adınıza🙏😇
Zeynepp_ rachelgreen doktor düşükten sonra ilişki yasak felan dedi mi hiç belli zaman ben daha geçen hafta pazartesi düşük yaptım doktor 20 gün ilişki yok sonra kontrole gel dedi de ondan merak ettim adet olmadan hamile kalmanaza
Deletedmon72737 ya bana bi tüyo verin ben neden kalamyorm ultrasyonda yumurtaliklarma bakldi bi sorun yok denildi ama neden gebe kalamyorm bi düşük atlattm ama yok yani bi turlu gebe kalamyorm
Minnakkurabiyeveannesi27 Deletedmon72737 kuzum eşinle birlikte günde bir kaşık keçiboynuzu pekmezi tüketin soğuk sıkım olandan ayrıca adetin 10. Günü ile 16. Günü bu günlerde dahil olmak üzere hergun birliktelik yaşayın günde bir kere olmak şartıyla ilk önce kadın orgazm olacak ilişkide eşin bosaldiktan sonra hemen geri cekilmesin iki üç dk beklesin ondan sonra sen kalçanın altina yastık alıp yarım saat sırt üstü yat diğer günlerde iki günde bir birlikte olun
vesilece Deletedmon72737 çünkü Allah’ın ayarladığı bi zaman var canım. Bende düşükten 1 yıl sonra ancak hamile kalabildim 🤲🏻
rachelgreen Ya benimde planlı bı gebelik değildi düşükten sonra bı bakmışım tekrar hamileyim. Canını sıkma doktor bi sorun yok dediyse. İnşallah en kısa zamanda iyi haber alırsın 😊
Deletedmon72737 Minnakkurabiyeveannesi27 orgazm bildiğim kadarıyla kadının boşalması oluyor demi cok afedersiniz saygısızlık yapıyorum ben 7 aylık evliyim hic olamdi bende hatta canım acıyor birlikte bile olmak istemiyorum utanarak soylicem birliktelik sonrası beyaz katı bi akıntı oluyor esime de bulaşıyor …ckk nadir cinsel birliktelik oluyor belki kaçırıyorumdr yumurtalama gününü
Adeka Dilara9 peki doktor test vs istemesini düşükten sonra bizden istedi ya kafam o kadar karışık ki korunmalimiyiz yoksa test yaptırsak mi ama çok uzun suruyomus ama hamile kalırsam yine aynı şey olurmu kafamda deli sorular var kaç haftaliksiniz acaba?Çok sevindim bu arada adınıza😇
Dilara9 Adeka neden test istiyor doktor Kac kere düsük yaptin sen canim ilk düsükde test istemez aslinda bana sacma geldi.. Ben 5 haftalikken düsük yasadim adetle birlikte rahmim temizlendi ve doktorum hic bekleme demisti bana simdi 9 haftalik hamileyim canim Rabbim bize nasip ederse 🥰🤲🏼
rachelgreen Adeka Yok korunun diye bir şey demedi bana test falan da istemedi. İnşallah hakkınızda hayırlısı olur. Allah size en kısa zamanda nasip etsin😊
eksi_elma Adeka ben 🙈planlida değildi bir süre düşünmüyorduk açıkçası manevi olarak toparlanmak için ama bir baktm hamileyim. Doktorum erkendi daha 2, 3 ay geçseydi dedi ama olan olmuştu 😊28 haftalık olduk çok şükür hiç bir sıkıntı yok
Minnakkurabiyeveannesi27 Deletedmon72737 olabilir kaciriyorolabilirsiniz evet orgazm kadının boşalması demek aslında o beyaz sıvı eşinizindir sizin değildir siz öyle saniyorsunuzdur siz orgazm olmadığınizdan canınız çok yanıyordur o yüzden birliktelik işkence gibi gelir
Gonul_enes Adeka korkma arkadasim ben iki ay ust uste hamile kaldim ikiside dustu ama 3 4 ay sonra yeniden kaldim hamile allaha sukur aldim sag salim kucagima