mervehifa biz bugun 18 haftalik olduk ama tam hissetmeye baslamadim bazen pit pit bir şey atiyor bazende karnim cok agriyor ALLAH korusun kalbi durmusmudur diye kuruyorum . sizede oyle oluyor mu
Muhammedamine mervehifa 20+4 aynı durumdayız bende bazen çok korkuyorum ara ara kasıklarım ağrıyor adet olacakmışım gibi
Ceylan43 Ben de çok korkuyorum ya kalp atışı dursa nasıl hissederiz nasıl emin olabiliriz 😞 çocuk bu stresten zarar görecek diye de korkuyorum .
mervehifa INSALLAH sag salim kucagimizia aliriz tam hissedemedigimden de korkuyorum . ama yinede tedirgin oluyor insan
Glstn Biz de 18+6 olduk 😇 Kızımız olacak nasipse 🤗Ben de hissediyorum 16.Haftadan beri.Sadece pıt pıt olarak tabi 😂😂Bazen benim de ağrıyor karnım o andaki yaşadığım korku bir ömre bedel 😂😂Ama sonra diyorum ki normal bir şekilde de karnı ağrıyamaz mı insanın abartma kızım 😂😂
mervehifa bir ben değilmişim demekki bunları yaşayan insan çok sahiplenince korkuyor . ister istemezzz