Kızlar merhaba. 10+2 haftalık hamileyim koronayım şimdiye kadar hiç kanamam yoktu gebelikte de bi sıkıntım yoktu 2 gündür aşırı aşırı Bi öksürüğüm var ve öksürüğe bağlı oldugunu düşündüğümüz Bi kanamam oldu progestan başladı Dr um 1 hafta. Böyle Bi durum yaşayan var mı içinizde öksürük le kanama yaşayan??