Aozgek canım etiketlerinde cm ve kilo oranını veriyor genelde bana da ablam öğretti. Şöyle söyleyim bi yenidoğan tulumu alacaktım 0-3 ay olanından. 50 cm yazıyodu etiketinde. Ablamda benim kızım 55 cm doğdu öyle hesap et dedi. Yani aya değilde boya ve kilosuna takılmak lazım çünkü bazılarının kalıpları geniş bazıları dar oluyor yada kısa oluyor etiketlerine çok dikkat et