Kızlar doğumuma az kaldı diye annemlere geldim. Babam öksürüyordu. Test verdi pozetif çıkmış bende korkmaya başladım iki gündür odası yemeklerini ayırmıştık. Acaba bana bulaşmış olabilir mi? Bizde test yapmaya gidicez korkuyorum bu süreç nasıl işliyor. Neler yapmam lazım. 35+2 günlük gebeyim. Çok korkuyoruz annemle ne yapacağımızı bilemedik.