SerraveAnnesii Allah razı olsun canım hepimize de inşallah sağlıkla eli ayağı düzgün sağlıklı hayırlı bir şekilde😍😘Biz kalabalık ailelerde büyüdük ama şuan herkes Bi yerde Bizde ailelerden epey uzağız bende sırf oyüzden 2.çocuğu erken istedim kızıma arkadaş olsun yaren olsun diye Pandemi o bu derken eve kapandık malum hiç aktifleştiremedik biz nekadar çabaladıksada yetemiyoruz Çocuk gibi olmuyor 😊 Benimki birazda deli cesareti yardımcı olacak kimsem yok artık Allaha emanet olduğu kadar 😄 3.de isterim ama en azından yavrular biraz büyür okullu olur Fikrimiz değişmezse sevmelik yaparız 🤣