Mihrimhb aynen bende kızda bunuyaşamadım erkek diye mi bilmem. aynı ağrımı bilmiyorum ama kac kere acillik oldum siz gittinizmi doktora yada hala devam ediyor mu acaba bende 23 haftalığim bir aydır oluyor cok mahvetti beni bu agrı mı krampmi cok uzun sürüyor birde..bilgilendirirseniz cok sevinirim