Burcan valla ben 4 lt nin altinda hic su icmedimm yanma kasinti idrar rengimde filan hic bi belirti yoktu yalnizca agrim oluyordu hatta disarda bi kac kez alaturka wc kullandigimda anladimm agriyi tam olarak bnce bi tahlil yaptirmanizda fayda var hep idrar yaptirmistim bu sfer kultur de yaptirdim oyle anladik