Bugün bebeğimin kalp atışını dinlemek için gittim Cuma Teker doktorun adı arkadaşımın yoğun tavsiyesiyle gttim öyle heyecanlı gttikki ama hiç beklediğim gbi ilgili çıkmadı beslenmeyle ilaçlarla bebekle ilgili hiç blgi vermedi . Sadece normal dedi gönderdi bizi. Bde prilam verdi mide bulantım için. Bana öğlen aç karınla akşam aç karınla ve gece yatarken al bitane dedi acaba benmi yanlış anladm . Doktor hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim