NurberaMom Hanımlar kafam karıştı çok bilgili de değilim yardımcı olue musunuz 🥰 Şimdi örneğin 5+4 5 haftalık mi sayılıyor yoksa 6 haftalık mi adlandırılıyor her yerde farklı yazıyor doğrusu nedir 🤰🏻
GamzeDurmus NurberaMom 5.haftanın içinde olduğunuz için 5 haftalık sayılıyor daha 6ya geçmiş olmuyorsunuz 🥰
Halime0638 NurberaMom 1 ay 9 günlük sün canim yani 5.haftan bitmis ve 4 gün gecirmissin 3 gün sonra 2 aylık olcaksin ama doktor dilinde 5 haftalıksın çünkü daha 6.haftani doldurmadin 3 gün sonra 6 haftalık olcaksin yani 5.haftani bitirsen bile 6.yi bitirmeden 6 haftalık sayilmiyorsun
Imasleeper NurberaMom banu çiftçinin kitabına göre 6. Haftada sayılmış oluyosunuz o durumu bende çok kavrayamadım valla 😂
Imasleeper NurberaMom ultrasona göre ilerliyolar genelde doktorlar ama kitaba göre bende 31. Haftadayım ama ultrasonda bebişim 30+3 🥺🥴🥰