Hatice_32 Elifefee00 hayır canım sezaryan oldu ilk çocuğum kilolu olduğu için 10 gün sonra nasip olursa ikinci cocugumuda sezaryanla kucagima alicam inşallah
Elifefee00 Hatice_32 banada kafa çapı büyük diye sezeryan olabilir dedi ama korkuyorum normal olsun istiyordum ben
prensannesii_ Elifefee00 canim bana da 35 haftada kafası 3 hafta onde dedi 37 haftalikken gittim kafası daha büyümemiş halen 38 hafta ile uyumlu duruyordu size de öyle olabilir panik yapmayın:)
Hatice_32 Elifefee00 son haftalarda normale dönen var canim kendini kasma bu konuda korkulacak bisey yok sezaryan olan da anne oluyor normal doğuranda anne oluyor yeterki bebeklerimiz sağlıklı doğsun dogum şekli önemli değil bence
Elifefee00 Hatice_32 öylede ilk olunca herşeydem tedirgin oluyor insan rabbim hakkımızda hayırlısını versin