Ecebicakcii En sondakini simdi yaptim takvim e gore bugun yumurtlama gunum bakar misiiniz lutfen adetim 4 unde bitti ve 1 gun arayla birlikte oluyoruz ama suan ya mantar var var yada idrar yolu enfeksiyonu vajinamda beyaz puturcukler var idrar yaparken de cisimden geliyor normalde hic olmam sansima bebek deneyelim dedik 😞  https://resimyukle.io/r/Yx6Z8WnA83
Ecebicakcii Ayy insallah canim agzindan bal damliyor 😞 ama mantar mi enfeksiyon mu ne var anlayamadim korkumdan doktor a da gidemiyorum ilac vericek diye bu mantar mi ne etkiler diye de cok korkuyorum 4 unden beri ne olur ne olmaz diye deniyoruz
Habus Ecebicakcii alttaki testin ikisi de mi çık silik ışıktan mı parlamış anlamadım ama bir öneki günler yumurtlama olmuş gibi geldi bana