Glr_123 baya olmuş bu postu açmanız ama cihanpol hastanesine giden biri olarak yardımcı olmak isterim.oncelikle ben 6 yıllık evliyim ve 4 düşük yaşadım mem arjen in 4 aylık ilaç tedavisinden sonra şuan 31 haftalık hamileyim çok şükür muayene ücreti yeni yıldan önce 110₺ idi yeni yılda 160₺ oldu.sezeryan doğum 5 bin SGK liysan.normal doğum tam hatırlamıyorum ama oda 2600 du en son.umarim yardımcı olabilmişimdir 😊