adsmom 36+3’teyim. 37+6’ya sezaryen planladık ancak iki gündür bağırsaklarım bozuk. Acaba bu doğum belirtisi mi 🥺
Halime0638 adsmom bende 3 gündür falan öyleyim 38+3üm genelde ishal belirti diyorlar ama bende tam bilmiyorum bekleyeyim burda 🌼
Halime0638 SeviMerveUsta valla karnim gurul gurul ediyor sürekli 3 gündür öyle bebisimde makat gelcekmi gelmicekmi onuda bilmiyorum 🥺
SeviMerveUsta Halime0638 Endişelenmeniz normal ama gelmek istedikten sonra zaten gelecek kaygılarınızı en aza indirmek için kucağınıza alacağınız ilk anı hayal edin ☺️😇
nazligazioglu 39 daym kızlar nerdeyse 2 haftadır afedersınz ishal ve ishale yakın durumla çıkıyorum hep. Bi yandan agrılar bıyandan ekstra karın agrısı valla mahvettı 😬😬