Benimde tüp bebek deger dğzenli arttı
Kese dediler göründü
Persembe günü 7+2 normalde gittim kese var içinde minik bebek görüntüsüde var ama kalpnatısı yok dedi
Doktor hiç iç açıcı konusmadı cok korkuyorum
Hamileyim diye sevinip havalara ucarken böyle olması okadar mahvettikş 2 gündür