Kızlwr normalde ben rutin işlerimi yapıyorum uzanıyorum eğilip kalkarım poşette taşırım da şu ufak fırınlardan kaldırdım hafif ama işte içime yer edindi ağrım sancım da yok sorun olur mu ki bide bazen ani kalkınca ani hareket yapınca sağ kasığıma batma giriyor rahim büyüdüğünden bide bir kas varmış o geriliyormuş ondan oluyormuş bilen var mı 17 haftalık hamileyim 🙏🏻