Arkadaşlar ben 31 haftalık hamileyim. 32.haftada çalışır raporu alıp 2 hafta kadar daha çalışmayı düşünüyorum ancak bu rapor alındığında 37.haftaya kadar doğum olmadığı sürece çalışmak gerekiyormuş. Doğum izni o sırada devreye giriyormuş sanırım. Ben 34.haftada işi bırakırsam benim doğum iznim başlıyor mu yoksa 37’de mi başlıyor. Aradaki 3 hafta nasıl işliyor herhangi bir hak kaybı yaşar mıyım. Bilgisi olan ya da benzer durum yaşayan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim