Aysegul3418 Kizlar aranizda boyle bisey yasayan var mi acile gittik nstye bagladilar normal cikti simdilik kanamada durdu ama tedirginim yinede😔
2tospikannesii Aysegul3418 canim bende 28 haftalikken kanamam oldu Dr sancin olduğu için kanama oldu dedi ama benimde nst de çıkmadı sancim ama Dr sancin olduğu için olmuştur dedi dinlen bol bol
Aysegul3418 2tospikannesii sancim yok aslinda suan dinleniyorum bebegin hareketleri de normal ins bisey olmaz
2tospikannesii Aysegul3418 iste Dr diyo ki sen hissetmesine o sanci kanamaya sebep oluyor diyo o yuzden bende dedim dinlen diye 😬 insallah bisey olmaz