busraladag1 Benim olmuştu, 20. Haftalara doğru şiddetli ağrı da oluyordu hatta, dokunmayı gectim düz dururken bile ağrıyordu. Öksürürken falan şişi elime gelince doktora gösterdim fıtık sanıp, normal rahim büyüyüp yukarı çıktıkça olur dedi. Şükür şimdi yok bir şikayetim