Esrayprk Merhaba size bir şey sorucam hamileligin 12.haftasındayım sade soda içsem sıkıntı oluyor mu acaba
nuhunannesi42 Esrayprk ben hep içtim kola da içiyorum arada bı sıkıntı olacağını sanmıyorum ha kendinizi çok kisitlamayin
TazeAnne06 Esrayprk aksine sade sodayı günde 1 tane içebilirsin mineraller açısından çok faydalı meyveli olmamak kaydıyla dilersen limon sıkabilirsin
Gorkem97 Esrayprk magnezyum açısından zengin olanı iciyorum ben hic hir sorun yok doktorumda yasaklamadi 31 haftaligim gunde bir tane iciyorum hep
Sibelblby Esrayprk sade soda zaten günde bir defa içilmesi gerekir bebek için faydalı doktorlar önerir hatta içebilirsin