Kizlaaarr 3 gündür kafayı yiycem sürekli ama sürekli çişim var gibi yapıyorum ama hiç bir rahatlama yok,tahlil yapıldı kanda idrarda enfeksiyon çıkmadı,dün geceden beri ilaç kullanıyorum ama hala etki yok sanki tek içimlik şaselerden içtim ve piyeloseptly kullanıyorum,mutlaka başınıza gelmiştir sizin de,tasviyesi olan var mi,Idrar yaparken yanma hissim yok yapıyorum ama rahatlama yok ,hep idrarimi tutuyormusum gibi doluluk hissi.hamile değilim bu arada korunmayi yeni bıraktık acaba içime boşalma olduğu için mi oluyor bu 🤔 agliycam artık 😭